ایمپلنت دیجیتال دندان در شمال تهران | در یک جلسه به همراه روکش

ایمپلنت دیجیتال در تهران | دکتر احسان بیرنگ متخصص ایمپلنت دیجیتال
مقالات
14 دیدگاه

کلینیک دندانپزشکی دکتر بیرنگ یکی از بهترین مراکز کاشت ایمپلنت دیجیتال دندان در تهران می باشد. ایمپلنت دیجیتال(Digital implant)، یکی از جدید ترین روش های کاشت ایمپلت بدون جراحی و برش زدن لثه است که با استفاده از اسکنر های سه بعدی دیجیتالی، فیس اسکنرها، و پرینتر های سه بعدی که کارساخت راهنمای جراحی(Surgical guide) و پروتز های موقت(PMMA) را انجام می دهند،می توان کارکاشت ایمپلنت را با هر تعداد واحد در یک جلسه عملیاتی نمود .

اطلاعات کشت ایمپلنت دیجیتال در یک جلسه در تهران توسط دکتر احسان بیرنگ فوق تخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران

پس از معاینات لازم توسط متخصص ایمپلنت دیجیتال، اطلاعاتی درباره استخوان فک بیمار و رشته‌های عصبی ناحیه اطراف بدست می‌ آید. اطلاعات بدست آمده این امکان را ایجاد می‌کند که برای انجام ایمپلنت دیجیتال در تهران کمترین میزان برش در فک ایجاد شود. (ایمپلنت دیجیتال چیست؟)

شاید شما بیمار عزیز ساکن مناطق شمال شهر تهران از جمله زعفرانیه،آجودانیه، کامرانیه، نیاوران، جردن، فرشته و دیگر مناطق شمالی تهران باشید و قصد انجام درمان ایمپلنت را در کمترین زمان وبا بالاترین کیفیت داشته باشید . ما در مرکز فوق تخصصی ایمپلنت دیجیتال دکتر احسان بیرنگ کلیه مراحل کاشت ایمپلنت و پروتز موقت را با استفاده از جدیدترین دستگاه های دیجیتالی در یک جلسه برای شما مراجع عزیز انجام می دهیم و شما می توانید بدون حتی یک ساعت بی دندانی مطب ما را ترک نمایید.

 

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید از طریق لینک زیر اقدام نمایید 

مشاوره رایگان ایمپلنت دیجیتال

فهرست مطالب

روش انجام ایمپلنت دیجیتال در تهران

برای انجام درمان ایمپلنت دیجیتال تهران، در قدم اول معاینه دندانپزشک متخصص لازم است . پس از آن در صورتی که شما شرایط سلامت سیستمیک لازم جهت انجام ایمپلنت دیجیتال را داشته باشید دندانپزشک شما را به یک مرکز رادیولوژی جهت انجام رادیوگرافی سی بی سی تی(CBCT) ارجاء می دهد . پس از مراجعه به مطب ابتدا از جناح مختلف و از لبخند شما عکس فوتوگرافی تهیه می شود .سپس با استفاده از جدیدترین اسکنر سه بعدی داخل دهانی 3shape ، اسکن دندانهای شما انجام شده و برای بخش طراحی ارسال می گردد.

بعد از آن با استفاده از نرم افزار طراحی لبخند،3SHAPE و خروجی اسکنر داخل دهانی و عکس رادیوگرافی، جانمایی دقیق ایمپلنت ها در فک شما انجام می شود و نهایتا پس از تایید آخر توسط دکتر احسان بیرنگ ، فایل قالب جراحی جهت آماده سازی به پرینتر سه بعدی انتقال داده می شود .

با استفاده از این راهنمای جراحی به راحتی میتوان در حدود 7 دقیقه برای هر واحد ایمپلنت، کار کاشت ایمپلنت تهران را انجام داد و سپس با استفاده از پرینتر سه بعدی و رزین های مخصوص پروتز موقت را که مشابه دندان های اصلی شما است روی آن سوار کرد و بیمار با دندان مطب را ترک نماید.

 

دکتر احسان بیرنگ متخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران :

برای اینکه بتوانیم یک ایمپلنت‌گذاری دقیق در نواحی لثه بصورت درست انجام دهیم؛ به جای استفاده از کیت‌های ایمپلنت عادی؛ از کیت‌های ایمپلنت دیجیتال استفاده می‌کنیم.

مشاوره رایگان ایمپلنت دیجیتال دندان در شمال تهران | دکتر احسان بیرنگ


کیت‌های ایمپلنت دیجیتال بعضاً قطعات بیشتری دارند. توالی دریل‌ها نیز بیشتر است. در نتیجه دقت نظر بیشتری برای انجام ایمپلنت دیجیتال لازم دارند. حتی شکل و شمایل این دریل‌ها با دریل‌های کیت‌های عادی متفاوت است. حالا این‌ها کجا کاربرد دارد؟

ما با استفاده از راهنماهای جراحی که اصطلاحاً به آن سرجیکال‌ گاید (Surgical guide) می‌گوییم. در انگلیسی به معنای راهنمای جراحی است عملیات آماده سازی را انجام می دهیم.

با استفاده از این سرجیکال‌ گایدهایی که تهیه می‌کنیم مبادرت به ایمپلنت‌گذاری دیجیتال می‌کنیم. یعنی زمانی که راهنمای جراحی آماده شد؛ روی فک بیمار قرار داده می شود و محل دقیق ایمپلنت ها بدون جراحی و برش دریل میشود و کار کاشت با دقت تمام به پایان می رسد .

استفاده از سیستم ایمپلنت دیجیتال در درمان کاشت ایمپلنت، دقت در کاشت ایمپلنت، سرعت و کیفیت را افزایش داده و از طرفی میزان خونریزی و درد را نیز کاهش می دهد . این مورد در بیمارانی که نیاز به کاشت ایمپلنت تمام فک دارند یک مزیت است . زیرا می توانید کل پروسه درمانی را در یک جلسه یک روزه البته در صورتیکه شرایط لازم را داشته باشند انجام دهند .

در افراد مسن که تحمل برش و خونریزی و رفت و آمد های زیاد به مطب دندانپزشک را ندارند، این نوع کاشت ایمپلنت توصیه می گردد . البته توجه داشته باشید که این تکنیک برای افرادی که تراکم استخوانی مناسبی ندارند و نیاز به پیوند استخوان دارند قابل اجرا نیست . بنابراین در سریع ترین زمان قبل از اینکه در اثر بی دندانی دچار تحلیل استخوان شده باشید درمان کاشت ایمپلنت را انجام دهید .

ایمپلنت دیجیتال دندان در زعفرانیه تهران | دکتر احسان بیرنگ

در ادامه با دقت بالا محل قرارگیری ایمپلنت را دریل می‌کنیم و استوانه‌ای ایجاد می‌شود که ایمپلنت از این‌طرف وارد استخوان می‌شود و بسیار دقیق استخوان فک را آماده می‌کند. اما دوستان این‌ها مستلزم این است که دقیقاً ما تمام مراحل را درست طی کنیم.

 

نتایج دقیق و ماندگار در ایمپلنت دیجیتال زمانی به وجود می آید که علم و تکنولوژی در کنار تجربه متخصص ایمپلنت در کنار هم طرح درمان صحیحی را ایجاد نماید و تا انتها دنبال کند تا نتیجه لازم و نهایی برای بیمار ایجاد شود .
متاسفانه در بعضی مراکز دندانپزشکی با تبلیغات غلط بیماران را با شعار ایمپلنت دیجیتال به مرکز دندانپزشکی هدایت میکنند و تنها با نمایش یک دستگاه اسکنر و یا نمایش عکس های cbct  این یقین را دربیمار ایجاد می کنند که درمان پیش رو ایمپلنت دیجیتال است در صورتیکه هرگز از تکنیک های آن استفاده نمی کنند .


توجه داشته باشید تفاوت عمده و مهم در ایمپلنت به روش سنتی با ایمپلنت به روش دیجیتال در طراحی و استفاده از گاید سرجری یا همان راهنمای جراحی است که برای هر بیمار به صورت اختصاصی طراحی و استفاده می شود.
بنابراین در هر مرکز درمانی که کار کاشت ایمپلنت را به روش دیجیتال پیگیری میکنید، حتما گاید های جراحی مورد استفاده برای کاشت دندان های خود را رویت نمایید و از انجام ایمپلنت به روش دیجیتالی اطمینان حاصل نمایید .

پس اگر بپرسند که آیا ایمپلنت دیجیتال می‌تواند دارای خطا باشد؟ بله خطاهای بسیار فاحشی می‌تواند داشته باشد؛ اما اگر درست انجام شودو با دقت بالا و اصول دقیق مهندسی و پزشکی همراه باشد بسیار دقیق و سریع و کارا خواهد بود.  

در صورت نیاز به مشاوره در حوزه ایمپلنت به روش دیجیتال و کاشت دندان فوری در تهران می‌توانید با ما در مرکز کاشت دندان در تهران دکتر احسان بیرنگ به صورت تلفنی یا از طریق واتس اپ در تماس باشید.

قیمت ایمپلنت دیجیتال دندان در تهران

هزینه کاشت ایمپلنت دیجیتال در تهران،با توجه به استفاده از تکنولوژی جدید و امکانات و تجهیزلت دیجیتالی برای کاشت ایمپلنت در یک روز و مزیت های استفاده از کاشت ایمپلنت فوری که از درد و خونریری زیاد جلوگیری می کند،  نسبت به هزینه کاشت ایمپلنت به روش سنتی متفاوت است . البته تعداد واحد ایمپلنت و نوع برند مصرفی از در این تغییرات قیمت نقش دارند . جهت اطلاعات بیشتر با تلفن های مرکز کاشت دندان در تهران تماس حاصل فرمایید .

تبدیل دندان مصنوعی متحرک به ثابت با استفاده از ایمپلنت دیجیتال در تهران

یکی از مشکلات دندان مصنوعی متحرک، جابه جا کردن آن، لق شدن در اثر مرور زمان و تحلیل رفتن استخوان فک بیمار می باشد، تا جاییکه باید به اصطلاح دست دندان را بر اساس شرایط جدید استخوانی مجددا ساخت.
بر این اساس و با توجه به این محدودیت ها، با استفاده از سیستم ایمپلنت دیجیتال و قراردادن تعدادی پایه ایمپلنت در استخوان فک ، می توان دست دندان متحرک را به ثابت تبدیل نمود.
تبدیل دندان مصنوعی متحرک به ثابت به واسطه استفاده از تکنیک ایمپلنت دیجیتال، به راحتی قابل انجام است و افراد مسن دغدغه تعویض دندان و قراردادن آن در لیوان آب و مشکلات دیگر را ندارند . البته باید به این مورد توجه کرد که نگهداری از دندان های مصنوعی ، شستشو و رعایت بهداشت از اهمیت ویژه ای برخوردار است

تبدیل دندان مصنوعی به ثابت با استفاده از ایمپلنت دیجیتال

در این حالت بیمار در کل شبانه روز به راحتی می‌تواند از دندان مصنوعی استفاده کند. وجود ایمپلنت داخل فک بیمار، مانع از تحلیل استخوان فک می‌شود و بستری مناسب برای قرار گرفتن دست دندان متحرک یا همان اوردنچر متحرک بر روی ایمپلنت های کاشته شده خواهد بود.

این نوع ایمپلنت دیجیتال را می‌توان در یک جلسه با استفاده از سیستم های پیشرفته دیجیتالی All on 4 | All on x |All on 6  انجام داد و شما در مرکز VIP  کاشت ایمپلنت دیجیتال دکتر احسان بیرنگ می توانید به راحتی این نوع درمان با کیفیت را دریافت نمایید.
در ادامه نظر یکی از بیماران را در خصوص انجام ایمپلنت دیجیتال و تبدیل دست دندان متحرک به ثابت را مشاهده می کنید

 

کاشت دندان برای بیمار 72 ساله با استفاده از ایمپلنت دیجیتال

digital implant in iran tehran

بیمار عزیزمان آقایی ٧٢ ساله از کرمانشاه میهمان ما در مرکز دیجیتال ایمپلنت دکتر بیرنگ بودند. ایشان دغدغه جویدن و ناراحتی از دست دندان پارسیل داشتند. برای ایشان معاینه و مشاوره پزشکی انجام شد و سپس در یک روز جراحی ایمپلنت تمام دهان انجام شد . روکش های ایشان با استفاده از تکنیک روز طراحی و ساخته شد . و همانگونه که میبینیم لبخند رضایت بر لبان این پدر بزرگوار برقرار شده و امید در دل ایشان زنده و برقرار است.
در مرکز ما درمانهای روز دنیا به استفاده تکنولوژی دندانپزشکی دیجیتال انجام شده و در بسیاری از بیماران در صورت سلامت سیستمیک با بهره مندی از تکنولوژی دیجیتال ایمپلنت ، All on4/6 انجام شده و دندان و روکش فوری برای شما قرار می دهیم و مطب را با روکش فوری به سمت مطب ترک خواهید نمود.

کاشت ایمپلنت تمام فک بیمار عزیز ازقم با استفاده از ایمپلنت اسنو کره

بیمار عزیز از شهر قم برای کاشت ایمپلنت یه شهر تهران و مرکز فوق تخصصی کاشت ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ تشریف آورده بودند.

کاشت ایمپلنت تمام فک بیمار عزیز از قم در مرکز کاشت ایمپلنت دکتراحسان بیرنگ

در این کیس درمانی، ایمپلنت ها در فک بالا و پایین کاشته شد.در هر فک تعداد 8 عدد ایملنت کاشته شد و در پایان روکش های موقت با استفاده از پرینتر سه بعدی و طراحی دیجیتال در محل مطب به این بیمار عزیز ارائه شد . نکته ای که کاشت ایمپلنت دیجیتال دارد این است که بیمارانی که شرایط کاشت ایمپلنت دیجیتال را دارند و قصد عزیمت به شهر تهران را داشته باشند، با هماهنگی های قبلی می توانند به راحتی در طی یک جلسه کار کاشت ایمپلنت حتی در حالت تمام فک را انجام دهند و با روکش موقت مطب ما را ترک نمایند.

فرق ایمپلمت دیجیتال و معمولی در چیست ؟

تفاوت ایمپلنت دیجیتال و معمولی در تکنیک کاشت ایمپلنت است و در نتیجه درمان تفاوتی ندارند. اساسا اگر شما شرایط کاشت ایمپلنت دیجیتال به لحاظ تراکم خوب استخوان، عدم نیاز به پیوند و یا لیفت سینوس را داشته باشید می توانید از آن استفاده کنید. تفاوت عمده و اساسی ایمپلنت دیجیتال و معمولی در نوع جراحی وکاشت است .در حالت دیجیتال دیگر نیاز به فلپ زدن و برش و بخیه لثه نیست و جراح با استفاده از گاید جراحی که طراحی شده و بر اساس جانمایی و تعداد ایمپلنت ها با استفاده از پرینتر سه بعدی آماده شده است، کار کاشت را با کمترین درد و خونریزی انجام می دهد .

پس تفاوت اصلی در نوع جراحی و سرعت انجام و عدم نیاز به برش و بخیه است که عملکرد را تسریع می بخشد و شما می توانبد تعداد زیادی ایمپلنت را در کمترین زمان ممکن انجام دهید و در پایان کاشت، روکش موقت را هم تحویل بگیرید و مطب را ترک کنید. ولی در حالت سنتی تا قبل از کشیدن بخیه های جراحی امکان قراردادن روکش موقت وجود ندارد .

پس سرعت در کاشت، دقت بالا، عدم نیاز به بخیه، خونریزی کمتر و راحتی را در ایمپلنت دیجیتال تجربه خواهید کرد.

کاشت دندان به روش دیجیتال all on 4آیا ایمپلنت ، خوب و بد هم وجود دارد ؟

بله ایمپلنت های موجود در بازار به لحاظ سطوح کیفیتی و تولیدی، مقدار استخوان سازی،سرعت استخوان سازی، میزان تحلیل لثه و آیتم های دیگر با هم متفاوت هستند
در حال حاضر ایمپلنت های بازار گرید بندی های عالی،خیلی خوب و خوب دارند . البته برند های بی کیفیت هم وجود دارد ولی قطعا انتخاب هیچ پزشک و مرکز دندانپزشکی با وجدانی نیست
زیرا استفاده از ایمپلنت های بی کیفیت مشکلات زیادی را برای اول دندانپزشک و سپس برای بیماران ایجاد می نماید.

پس اگر شما هم به دنبال انجام درمان ایمپلنت هستید حتما با مشورت و اعتماد به دندانپزشک خود ، از برند های برتر ایمپلنت استفاده نمایید .قطعا شرایط درمانی بهتری را تجربه خواهید کرد .

به طوکلی 5 برند مطرح ایمپلنت در دنیا که در مرکز فوق تخصصی دکتر احسان بیرنگ نیز مورد استفاده قرار میگیرد به شرح زیر است .

  •  Straumann
  •  Hiossen (Osstem Implant)
  •  Zimmer Biomet
  •  IRES
  •  Dentsply Sirona

مزایای ایمپلنت دیجیتال در تهران

از مزایای ایمپلنت دیجیتال در تهران توسط دکتر احسان بیرنگ می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • از آنجایی که برش بسیار کم صورت می‌گیرد، خونریزی مانند ایمپلنت به روش سنتی نخواهد بود.
  • خونریزی در ایمپلنت دیجیتال بسیار کم است و دوره نقاهت به راحتی سپری می‌گردد.
  • همان روز جراحی دندان به صورت موقتی بر روی کاشت قرار داده می‌شود.
  • پس از مدت زمان بسیار کوتاه تاج اصلی آماده شده و قرار داده می‌شود.
  • روش ایمپلنت دیجیتال بدون بخیه انجام می‌گیرد.

مزایای ایمپلنت دیجیتال در تهران توسط دکتر بیرنگ متخصص کاشت دندان به روش دیجیتال

ایمپلنت فول موس با استفاده از تکنیک دیجیتال

درمان ایمپلنت دیجیتال، خصوصا فول ماس ، یک درمان مولتی دیسیپلینری بوده و نیاز به بررسی های دقیق تیمی قبل درمان دارد.مسلما طرح درمان و مطالعه پیش از اقدام مسیر راه درمانی را به نحو مناسبی روشن می نماید و ملاحظات خاص بیمار مدنظر قرار خواهد گرفت. لذا دانستن علوم پایه ، ترمیمی،پروتز،پریو،جراحی ‌و رادیولوژی و…. در درمان ایمپلنت دیجیتال، از الزامات است . هر چقدر از دقت خود بکاهیم بعدا مجبور به چشم پوشی خطا ها یا جبران آنها می شویم.

ما در مرکز ایمپلنت دیجیتال دکتر احسان بیرنگ با استفاده از تخصصی تربن تیم های کاشت ایمپلنت و مجهز ترین دستگاه های روز دنیا کار کاشت ایمپلنت فول فک شما را در کمترین زمان و بالاترین کیفیت انجام می دهد .

ایمپلنت فول موس در مرکز کاشت ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ

چه مشکلاتی ممکن است با درمان ایمپلنت دیجیتال همراه باشد؟

مشکلات متعددی ممکن است رخ دهد که البته قابل پیشگیری کنترل و یا درمان خواهد بود. از جمله:

تحلیل استخوان

تحلیل استخوان ممکن است در اطراف ایمپلنت رخ دهد به همین دلیل مراجعات منظم به دندان پزشک، رعایت بهداشت و کنترل‌های دقیق، می‌تواند از وقوع آن جلوگیری کند. همچنین در صورتی که تحلیل استخوان پس از درمان در حال گسترش باشد، در این جلسات مراجعه و کنترل، درمان می شود.

عفونت

ایجاد عفونت اطراف ایمپلنت معمولاً بدلیل عدم رعایت مناسب بهداشت دهان می‌باشد. برای پیشگیری از عفونت علاوه بر رعایت بهداشت دهان فردی، با جلسات منظم، مراجعه به دندان پزشک و انجام جرم گیری‌های دوره‌ای، می‌توان از بروز آن جلوگیری نمود.

از دست رفتن ایمپلنت

به دلایل مختلف مانند: عفونت و … امکان عدم موفقیت ایمپلنت و از دست رفتن آن وجود دارد. گاه استئو اینتگریشن ایمپلنت رخ نمی‌دهد که در این حالت می‌توان با یک ایمپلنت جدید درمان را تکرار نمود.

همراهان عزیز لازم است بدانید که کلیه ایمپلنت های مجموعه دکتر احسان بیرنگ دارای گارانتی می‌باشد و در صورت هرنوع مشکل، هزینه‌های جا‌به‌جایی ایمپلنت دریافت نمی‌گردد.

شکستگی ایمپلنت

به ندرت شکستگی و ترک در بدنه ایمپلنت رخ می‌دهد. کمتر از یک درصد این مشکل معمولاً در افرادی که نیروی جوندگی زیادی دارند و یا دارای برخی عادات فکی و جوندگی نامناسب مانند: دندان قروچه هستند و یا مواد غذایی بسیار سخت را با دندان‌های خود می‌شکنند ممکن است رخ دهد.
در این مرکز از برترین برند های ایمپلنت سوییسی همچون آیرس IRES |  اشترومن وزیمز  استفاده می شود که همگی جزو بهترین مارک های ایمپلنت در دنیا هستند و از گارانتی مناسبی برخوردارد هستند

مشکلات مربوط به پروتزها و رستوریشنها یا همان روکش‌ها

ممکن است سرامیک و چینی روی روکش‌ها بشکند. شکستگی‌های کوچک و لب پر شدگی سرامیک و چینی روکش شایع‌تر است؛ چرا که فشارهای جویدن در دندان تا حدی با وجود الیاف اطراف ریشه دندان‌ها تحمل و متعادل می‌شود؛ ولی در ایمپلنت این فشارها به روکش ایمپلنت و استخوان اطراف وارد می‌شود.

در کمتر از ۱۰ درصد موارد ممکن است شکستگی روکش، شل شدن پیچ اباتمنت یا درآمدن روکش و یا شکستگی بریج رخ دهد؛ این مشکلات معمولاً در افرادی دارای دندان قروچه رخ می‌دهد. در هر حال تمام موارد ذکر شده که از دید بیماران عوارض ایمپلنت دیجیتال است؛ ولی از دید دندانپزشک متخصص مواردی است که در صورت اتفاق قابل حل و درمان است.

با مراجعه دوره ای و منظم به دندانپزشک و رعایت نکات مهم پس از انجام ایمپلنت که از طرف دندانپزشک به شما آموزش داده می شود، می توانید درمان ایمپلنت بدون مشکل و موفقی را در مرکز ایمپلنت دیجیتال دکتر احسان بیرنگ داشته باشید.

چه مشکلاتی ممکن است با درمان ایمپلنت دیجیتال همراه باشد؟

مراحل انجام ایمپلنت دیجیتال

مراحل انجام ایمپلنت دیجیتال در تهران توسط دکتر بیرنگ به این صورت است که قطعاتی که در ایمپلنت دیجیتال به کار می‌رود مانند ایمپلنت عادی یا به روش سنتی است.

جنس پایه از تیتانیوم بوده که با استخوان فک سازگار است و مدتی طول می‌کشد تا جوش بخورد. این پایه همان نقش ریشه دندان را برعهده خواهد داشت و ماندگار است.

پس همانطور که گفتیم، مانند ایمپلنت عادی، با جراحی پایه ایمپلنت را در استخوان فک قرار می‌دهند. تفاوت ایمپلنت دیجیتال در این است که دیگر برش عمیق در لثه ایجاد نشده و تنها یک برش کوچک ایجاد می‌شود.

این برش آنقدر دقت بالایی دارد که نیاز به بخیه نیز ندارد. سپس تاج دندان روی پایه سوار می‌شود. هزینه ایمپلنت دیجیتال نسبت به عادی بیشتر می‎‌باشد اما پروتز دندان با تکنولوژی به روز و با دقت بسیار بالا طراحی و ساخته می‌شود. برای اطلاع از عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت می توانید با شماره 02126355429 تماس بگیرید.

All on4 – All on 6 جزو جدیدترین تکنیک‌های ایمپلنت دیجیتال در تهران هستند که با استفاده از آنها می‌توان کاشت کلیه دندان‌های از دست رفته روی یک فک با استفاده از کاشت ۴ یا 6 ایمپلنت انجام داد از این رو به این سیستم All on 4 و All on 6 گفته می‌شود.

کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال در تهران

پس از کاشت ۴ الی ۶ ایمپلنت روی هر فک می‌توان تعداد ۱۰ الی ۱۲ عدد دندان روی ایمپلنت‌ها سوار نمود. با استفاده از این تکنیک می‌توان هزینه‌های کاشت ایمپلنت را کاهش داد و با هزینه‌ای ارزان‌تر و به صرفه‌تر کاشت ایمپلنت را انجام داد.
این سیستم کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال که در مرکز ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ انجام می‌شود در سریع‌ترین حالت و کمترین میزان درد و خونریزی انجام می‌شود و شما پس از کاشت، می‌توانید زیبایی دندان‌های دائمی را داشته باشید و بدون مشکل، جویدن غذا را انجام دهید.

فیلم ایمپلنت دیجیتال

عوارض عدم انجام ایمپلنت چیست؟

هنگامی که از جای خالی دندان از دست رفته مدت زیادی گذشته باشد، مشکلاتی به همراه دارد که شامل موارد زیر است:

  • ایمپلنت نکردن باعث تحلیل لثه می شود.⠀⠀
  • جایگزین نکردن دندان باعث لقی دندان روبرو در فک مقابل می شود.⠀⠀
  • باعث ایجاد فرسایش و درد در آن ناحیه می شود.⠀
  • خالی بودن جای دندان به مرور زمان سبب می شود دندان مجاور با ضربات دندان های دیگر به سمت جای خالی حرکت کند و باعث ایجاد درد و همچنین فرو رفتگی دندان در لثه می شود.⠀
  • جایگزین نکردن دندان باعث می شود دندان های مجاور به جای خالی دندان حرکت کنند و از یکدیگر فاصله بگیرند ، این فواصل مستعد تجمع پلاک دندانی و بعد پوسیدگی خواهد بود.⠀
  • این فواصل ایجاد شده از زیبایی و مرتب بودن دندان می کاهد.

همراهان عزیز بهترین جایگزین برای دندان از دست رفته ایمپلنت می‌باشد. ‌چنانچه متقاضی درمان ایمپلنت به روش دیجیتال هستید با ما تماس بگیرید.

ایمپلنت All on 6 و All on 4 برای چه کسانی مناسب است؟

ایمپلنت All on 6 و All on 4 نوعی از ایمپلنت all on x هستند که به صورت تمام فک برای افرادی با شرایظ زیر کاشته می‌شوند:

۱- این سیستم کاشت برای افرادی که بی‌دندانی کامل دارند یا بیشتر دندان‌های خود را از دست داده‌اند مناسب است.
۲- بیماران مبتلا به پریودنتال شدید که باعث لق شدن دندان‌های آنها شده و دچار تحلیل استخوان هستند و به بی‌دندانی رسیده‌اند.
3- برای بیمارانی که از حجم استخوان مناسبی برای کاشت ۴ یا ۶ عدد ایمپلنت برخوردار هستند.

ایمپلنت دیجیتال در تهران | دکتر بیرنگ متخصص ایمپلنت دیجیتال

تفاوت بین ایمپلنت All on 4 و All on 6 چیست؟

اصولاً بیمارانی که استخوان کافی در ناحیه عقبی برای پشتیبانی از ایمپلنت‌های اضافی ندارند، All on 4 مناسب‌تر است و از نظر هزینه هم مقرون به‌صرفه و ارزان‌تر خواهد بود.
در صورتیکه بیمار دارای استخوان کافی در ناحیه پشتی و عقبی فک باشد و یا بیماران جوان‌تر باشند، برای حمایت بهتر پروتز می‌توان از کاشت ۶ عدد ایمپلنت استفاده نمود. در این حالت عملکرد پروتز دندانی هم مناسب‌تر خواهد بود.
اگر شما بیمار عزیز در شهر تهران و حتی شهرستان‌ها از بی‌دندانی کامل و عدم توان جویدن غذا رنج می‌برید ما در مطب فوق تخصصی ایمپلنت دیجیتال دکتر بیرنگ به شما استفاده از سیستم All on 4, All on 6 و یا حتی تبدیل دندان مصنوعی متحرک به ثابت را پیشنهاد می‌کنیم.
شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کمترین درد و خونریزی مثل گذشته از لبخند خود لذت ببرید و مشکلی در جویدن غذا نداشته باشید.

روند درمان این ایمپلنت در شهر تهران به این شکل است که شما می‌توانید با مراجعه به مطب دکتر بیرنگ و معاینه حضوری از نوع طرح درمان خود مطلع شوید، در ادامه با گرفتن یک عکس دندان CBCT و داشتن اطلاعات فک و دهان شما و همچنین اسکن سه بعدی دهان شما، طراحی ایمپلنت  پروتزهای ثابت و موقت شما انجام می‌شود و راهنمای جراحی مختصص به فک شما طراحی و تولید می‌گردد.

ایمپلنت دیجیتال در تهران | دکتر احسان بیرنگ متخصص ایمپلنت دیجیتال

در مراجعه بعدی به مرکز ما، کلیه مراحل مربوط به کاشت ایمپلنت دیجیتال در یک جلسه انجام می‌شود و در پایان به شما پروتز موقت PMMA داده می‌شود و شما به راحتی می‌توانید کارهای روزانه و جویدن و صحبت کردن را داشته باشید پس از ۲ الی ۳ ماه از کاشت ایمپلنت و جوش خوردن آن با فک و استخوان‌ها در جلسه نهایی پروتز ثابت شما با پروتز موقت جا‌به‌جا خواهد شد و سال‌ها می‌توانید از لبخند خود لذت ببرید.

کلیه مراحل اسکن سه بعدی، طراحی دیجیتال لبخند و طراحی گاید سرجری، تولید پروتزهای ثابت و متحرک توسط تیم حرفه‌ای و با تجربه دکتر احسان بیرنگ در لابراتور اختصاصی این مرکز انجام می‌شود.

خدمات لابراتوار کلینیک فوق تخصص ایمپلنت دیجیتال دکتر بیرنگ

روند درمانی دیجیتال ایمپلنتولوژی در مطب دکتر احسان بیرنگ در تهران

به کارگیری فناوری پیشرفته در تشخیص، برنامه‌ریزی درمان و ارائه طرح کاربردی در ایمپلنت بدون درد و خونریزی یکی از مواردی است که ما در مرکز فوق تخصصی ایمپلنت در تهران دنبال می‌کنیم.

به کارگیری فناوری‌های پیشرفته دیجیتال در دندانپزشکی و خصوصاً کاشت ایمپلنت در سال‌های اخیر نفوذ چشم‌گیری داشته است. ولی حدوداً 34 درصد از دندانپزشکان از این پیشرفت‌ها در درمان ایمپلنت استفاده می‌کنند.
البته این پیشرفت‌ها در حوزه دندانپزشکی و ایمپلنتولوژی دیجیتال روزبه‌روز در حال به‌روزرسانی است. روش‌های جدید کاشت ایمپلنت یک روزه، ایمپلنت فوری یا همان ایمپلنت دیجیتال که ما در شهر تهران ارائه می‌کنیم یکی از پیچیده ترین درمان های دندانپزشکی است که با فناوری دیجیتال بهبود پیدا کرده است. این روش‌های جدید به سرعت در حال جایگزینی با کاشت ایمپلنت به روش سنتی است.

برداشت‌های تشخیص دیجیتال به وسیله اسکنر داخل دهانی

مطابق با عکس‌های ارائه شده اولین گام در ایمپلنت دیجیتال اسکن کردن داخل دهان و نواحی مورد جراحی و کاشت دندان است. ما در مطب دندانپزشکی دکتر بیرنگ از جدیدترین تکنولوژی اسکن داخل دهانی استفاده می‌کنیم که از دقت بالایی برخوردار است.

با استفاده از اسکنر داخل دهانی، مدل دیجیتال از داخل دهان و شرایط موجود هسته کاشت دندان به صورت یک فایل دیجیتال ایجاد می‌شود. محدوده دقت این دستگاه‌ها 9/6 میکرومتر تا 2/45 میکرومتر می‌باشد. همچنین این اسکنرها از سرعت بالایی در پردازش و ارائه وکساپ دیجیتال بهره‌مند هستند.

ایمپلنت دیجیتال در تهران | دکتر احسان بیرنگ

وکساپ تشخیصی و مدل‌سازی دیجیتال

وکساپ تشخیصی یک جزء حیاتی در برنامه‌ریزی درمان ایمپلنت دیجیتال می‌باشد. با استفاده از وکساپ دیجیتال بدون حضور بیمار می‌توان حالات مختلفی از درمان را بر روی مدل دیجیتال اجرا نمود و در نهایت مدل بهینه و صحیح را انتخاب کرد.

ایمپلنت دیجیتال در تهران | دکتر احسان بیرنگ

با استفاده از مدل‌سازی دیجیتال امکان تجسم لبخند بیمار پس از درمان نهایی فراهم خواهد بود. پس از طراحی نهایی و کنترل مرفولوژی دندان‌ها، امکان پرینت سه‌بعدی دندان‌ها به صورت روکش موقت PMMA فراهم خواهد بود و دندانپزشک می‌تواند مدل دندان موقت را بر روی دهان بیمار آزمایش نماید.
عکس‌های CBCT لازمه طراحی دقیق مکان کاشت ایمپلنت قبل از مراجعه بیمار به مرکز کاشت ایمپلنت در تهران دکتر بیرنگ می‌بایست عکس CBCT از فک و دهان در یک مرکز رادیولوژی مجهز به دستگاه‌های دیجیتال تهیه شود که این اطلاعات زیرساخت طراحی ایمپلنت می‌باشد.

ایمپلنت دیجیتال در تهران | دکتر احسان بیرنگ

نرم‌افزار طراحی ایمپلنت‌های دندانی

در سال 1988 عکس‌های CBCT با دقت خوبی ابداع شد که زمینه را برای طراحی دیجیتال ایمپلنت آماده نمود، در سال 1993 نرم‌افزارهای طراحی ایمپلنت و گایدهای جراحی یا همان راهنمای جراحی ابداع شد که امروزه از آنها استفاده زیادی می‌شود به دندانپزشک این قابلیت را می‌دهد که به راحتی مکان کاشت ایمپلنت، زوایا، نقطه پانچ و موارد دیگر را به صورت سه‌بعدی مدل‌سازی نماید.
امروزه علاوه‌ بر امکان ارزیابی دقیق حجم استخوان، تراکم استخوان و فضای ترمیمی می‌توان محل پروتز را به صورت دقیق مشخص نمود. همچنین می‌توان مناطق سینوس و اعصاب را نیز مورد در مدل سازی مورد بررسی قرار داد.
در مجموع کلیه مراحل اسکن داخل دهانی، تهیه فتوگرافی لبخند بیمار، طراحی و مدل‌سازی طرح لبخند، جانمایی ایمپلنت به روش مدل سازی دیجیتال، طراحی گاید جراحی، پرینت سه‌بعدی روکش‌های موقت و ساخت روکش‌های دائمی در لابراتوار اختصاصی دندانسازی دکتر بیرنگ، همگی فرآیندهای یک درمان ایمپلنت به روش فوری هستند که در مرکز ایمپلنت تهران قابل ارائه می‌باشد و با هدایت و راهبری بهترین متخصص کاشت ایمپلنت در تهران، دکتر احسان بیرنگ انجام می‌گیرد.

ایمپلنت دیجیتال در تهران | دکتر احسان بیرنگ

چه موادی برای ساخت رستوریشن پروتز و روکش‌های ایمپلنت دیجیتال به کار می رود؟

رستوریشن‌های مختلفی که برروی ایمپلنت قرار داده می‌شوند در حالت دیجیتال و سنتی تفاوتی ندارند و شامل: روکش بریج و یا پروتز متحرک است. پروتزهای متحرک معمولاً از جنس آکریل می‌باشند. پروتزهای ثابت (روکش) و (بریج یک ساختار زیرین مستحکم از جنس فلز و یا سرامیک های بسیار قوی دارند که سرامیک های رنگ دندان (پرسلن) برروی این ساختار زیرین اضافه می شوند.

ساختمان فلزهای زیرین ممکن است از آلیاژهای مختلف باشد. رایج ترین آلیاژ مورد استفاده تیتانیوم طلا و یا آلیاژ فلزهای قیمتی است. روکشهایی که زیر ساخت آن ها فلز بوده و روی آن را سرامیک می‌پوشاند، متال – سرامیک نامیده می‌شوند. روکش‌هایی که کاملاً با پرسلن (تمام سرامیک) ساخته می‌شوند به طور رایج برای دندان‌های آسیا توصیه نمی‌شوند.

کلیه رستوریشن های نهایی مرکز تخصصی ایمپلت دکتر احسان بیرنک در شمال تهران، توسط مدرن‌ترین و تخصصی ترین لابراتوار های دیجیتال در تهران تهیه شده و با گارانتی به بیماران عزیز ارائه می‌گردد.

دندانپزشکی دیجیتال در تهران چه ویژگی هایی دارد ؟

مرکزی را دندانپزشکی دیجیتال اطلاق میکنند که دارای زیرساخت های استفاده از تجهیزات دندانپزشکی دیجیتال و نیروهای آموزش دیده در این حوزه باشد .از جمله تجهیزات دندانپزشکی دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره نمود .

  • اسکنر های داخل دهانی با دقت و کیفیت بالا مانند 3SHAPE
  • پرینتر 3 بعدی با دقت پرینت دقیق سرجیکال گاید و روکش های موقت PMMA
  • ماشین میلینگ های تراش روکش های سرامیکی
  • استفاده از نرم افزار های طراحی 3 بعدی سرجیکال گاید های ترکیبی
  • استفاده از فیس اسکنر های جدید در جهت بهبود شبیه سازی ایمپلنت ها

در مرکز دندانپزشکی دیجیتال دکتر احسان بیرنگ، کلیه تجهیزات بالا مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از این امکانات بهترین خدمات کاشت ایمپلنت در تهران به شما عزیزان ارائه می گردد .

هزینه ایمپلنت دیجیتال در شمال تهران چگونه است؟

با توجه به شرایط فکی بیمار، تعداد ایمپلنت‌ها و شرایط بالینی بیمار و همچنین نوع جراحی و استفاده از برند ایمپلنت، قیمت‌ها متفاوت می‌باشد.

به طور کلی جهت اطلاع از قیمت‌ها می‌توانید به بخش هزینه‌های ایمپلنت در سایت مراجعه نمایید. ما انواع برندهای روز و با کیفیت ایمپلنت را که مورد تایید کلیه دندانپزشکان جهان است گردهم آورده‌ایم تا شما بتوانید با هر بودجه‌ای کاشت دندان‌های خود را انجام دهید.

آیا کاشت ایمپلنت قسطی در مرکز تخصصی دندانپزشکی دکتر بیرنگ انجام می شود؟

بله، با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و نیاز افراد به داشتن دندان و رهایی از شرایط بی‌دندانی، شرایط پرداخت به صورت قسطی برای شما همشهریان عزیز تهرانی فراهم می‌باشد.

همچنین شرایط ویژه پرداخت برای فرهنگیان، کادر درمان و اساتید دانشگاه جهت کاشت ایمپلنت خود و خانواده درجه یک این عزیزان فراهم نموده ایم.

شما می توانید جهت انجام کاشت ایمپلنت و آشنایی با نوع طرح درمان با ما تماس بگیرید و پس از اخذ نوبت و مراجعه حضوری درمان خود را با جدیدترین دستگاه‌های روز دنیا ادامه دهید.

شرایط پرداخت اقساطی هزینه‌های ایمپلنت در طول دوره درمان در این مرکز فراهم می‌باشد. سوالات زیادی از طرف بیماران و مراجعه‌کنندگان در خصوص ایمپلنت ارزان قیمت در تهران می‌شود، پاسخ ما این است که هر ارزانی بی‌حکمت نیست.

روکش تمام سرامیک ایمپلنت متکی بر اباتمنت تمام سرامیک

ممکن است شما بیمار عزیز در بخش های قدامی دندان های خود دچار آسیب یا بی دندانی شده باشید. در این حالت با استفاده از ایمپلنت دیجیتال و با استفاده از تکنیک های ایمپلنت فوری در مرکز دکتر بیرنگ، می توانید در مدت زمان حداقل و در یک روز، کل مراحل کاشت ایمپلنت و قرار دادن روکش تمام سرامیک دقیقاً همرنگ با دندان های خود را داشته باشید.
توجه داشته باشید دندان های قدامی نقش زیبایی لبخند را بر عهده دارند و باید در حداقل زمان ممکن برای بیمار درمان شوند. کلیه مراحل کار طراحی، ساخت و رنگ آمیزی و تحویل روکش، توسط بهترین لابراتورهای همکار با مرکز کاشت ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ در زعفرانیه انجام می شود.

روکش تمام سرامیک ایمپلنت متکی بر اباتمنت تمام سرامیک

دستگاه های پیشرفته ساخت روکش های تمام سرامیک

اولین کمپانی دنیا که سیستم های دندان پزشکی دیجیتال یعنی کد کم را به دنیا معرفی کرد، کمپانی سیرونای آلمان بود. این کمپانی امروز با کمپانی دنتسپلای ادغام شده و به بزرگترین تولید کننده تجهیزات دندان پزشکی جهان بدل شده است. کمپانی سیرونا خود از کمپانی زایس آلمان که آن را به خاطر لنزهایش می شناسیم، مشتق شده است.

دستگاه های میلنگ ماشین این کمپانی که کار تراش روکش ها را انجام می دهند. دقیق ترین و صد البته گران ترین دستگاه های موجود جهان شد که کلیه روکش های مورد استفاده در این مجموعه توسط این نوع از دستگاه ها ساخته و به بیمار تحویل داده می شوند.

بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران چه ویژگی هایی دارد ؟

بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران، فردی است که در مرحله اوب دارای تخصص و تجهیزات کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال و تجربه درمان کیس های محتلف را دارا باشد و در مرحله بعدی دارای وجدان کاری در زمینه انجام درمان مناسب و بهینه و گارانتی درمان باشد. اصولا بهتر بودن در یک صنف پزشکی از طریق فالوآپ های درمانی و نظرات بیماران در سایت های محتلف مثل نی نی سایت، مطب365،نوبت دات آی آر و پذبرش 24 قابل مطالعه است.

علاوه بر این در این مرکز از کلیه‌ی برندهای ایمپلنت از جمله کره‌ای، سوئیسی، آلمانی و آمریکایی با بهترین کیفیت و تنوع قیمتی متناسب با بودجه شما استفاده می‌گردد. قطعاً ایمپلنت‌های ارزان‌قیمت ممکن است از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند و چند ماهی پس از کاشت دچار فیلر یا پس‌زدگی شوند که این هم دندانپزشک را به واسطه درمان مجدد و هزینه‌ها دچار مشکل می‌کند و هم بیمار را ناراحت خواهد کرد. بنابراین حتماً با متخصصین ادیب و با تجربه و کاربلد این حوزه مشورت کنید و بهترین نوع درمان را انتخاب نمائید.

جهت مشاوره در حوزه ایمپلنت دیجیتال در تهران، ایمپلنت فوری در تهران به روش‌های کاشت دندان All on 4 در تهران و کاشت دندان All on 6 و All on X می‌توانید با مرکز دندانپزشکی دکتر بیرنگ بهترین مرکز کاشت ایمپلنت دیجیتال دندان در تهران تماس بگیرید.

چرا به هیچ عنوان نباید از ایمپلنت های ارزان استفاده کرد ؟

بی شک شنیدن قیمت ارزان ایمپلنت نباید شما را به سمت آن بکشاند. در همه جای جهان استفاده از جنس مرغوب و خوب در ساخت ایمپلنت می تواند هزینه های بالایی را برای افراد در بر داشته باشد. زمانی که با ارزان بودن کاشت دندان مواجه می شوید باید بدانید که مواد نامرغوبی در ساخت آنها استفاده شده است.

قیمت یکی از مهمترین عواملی است که افراد را به سمت خود می کشاند. قیمت های بالا این امکان را برای همه افراد جامعه ایجاد نمی کند تا بتوانند ایمپلنت را انجام دهند.

به همین دلیل برخی از مراکز از این امر سوء استفاده می کنند و با تبلیغات ارزان افراد را به سمت خود می کشانند. عواقبی که بعد از ایمپلنت ارزان به وجود می آید، خطرات جبران ناپذیری را ایجاد می کند. زیرا کاشت دندان نوعی عمل جراحی است و در صورت هرگونه اشتباه در این امر، دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت.

گارانتی ایمپلنت دیجیتال در مرکز فوق تخصصی ایمپلنت دیجیتال دکتر بیرنگ 

زمانی که شما سوال میکنید که عمر ایمپلنت چقدراست ؟پاسخ این می باشد که انتظار ما این است که در صورت مراجعات دوره ای به مطب و رعایت بهداشت دهان و دندان، قطعا ایمپلنت عمر بالایی را خواهد داشت .اگر ایمپلنتی در دهان شما کاشته شد و دچار پس زدگی شد ما رایگان ایمپلنت را از دهان شما خارج می کنیم و ایمپلنت جدیدی را خواهیم کاشت و کل درمان وهزینه های آن را گارانتی میکنیم .ولی توجه داشته باشید که نکات بهداشتی و نگهداری از ایمپلنت باید از طرف بیماران رعایت شود .

عوارض ایمپلنت دیجیتال چیست ؟

عوارض ایمپلنت دیجیتال یکی از سوالاتی است که بیشتر مراجعین ما در تهران در مورد آن سوالاتی دارند. واقعیت این است که دیجیتال همواره در جهت سهولت و راحتی بشر رو به پیشرفت بوده است و این در دندانپزشکی نیز صدق میکند . امروزه دندانپزشکی دیجیتال راه های نوینی را برای سهولت درمان فراهم آورده است . در دیجیتال ایمپلنتولوژی، می توانیم در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت کار کاشت دندان را انجام دهیم. بنابراین اگر از این علم و تکنیک به درستی استفاده شود قطعا عوارضی نخواهد داشت و میتوان از فواید آن نیز بهره مند شد .

6 مرحله قبل از کاشت ایمپلنت که باید بدانید

  • ویزیت و مشاوره : حتما برای مشاوره حضوری عکس OPG  به همراه داشته باشید.
  • کاشت ایمپلنت : کاشت ایمپلنت تحت بی حسی موضعی و همزمان با پیوند انجام می شود .
  • فرآیند بهبودی: عموما زمان تقریبی برای یکپارچه شدن استخوان فک با ایمپلنت بعد از کاشت، بین 3 تا 4.5 ماه می باشد.
  • رعایت بهداشت دهان و دندان : با 4 دقیقه مSواک در شبانه روز، از تشکیل جرم و تجمع باکتری جلوگیری نمایید .
  • ساخت تاج ایمپلنت :برای ساخت روکش ایمپلنت، قالبگیری انجام میشود و پروتز نهایی بعد از تست و رنگ آمیزی آماده ی نصب میشود.در مواردی با تشخیص دندانپزشک میتوان از روکشهای دیجیتال به صورت یک جلسه ای استفاده نمود.
  • فرآیند نگهداری :معاینات دوره ای هر شش ماه یکبار باید انجام شود. مراقبت ایمپلنت همانند دندان طبیعی است و در شبانه روز نیاز به ۴ دقیقه مسواک زدن دارد.

ایمپلنت دیجیتال در تهران چقدر زمان می برد؟

در صورتیکه بیمار برای کاشت ایملنت دیجیتال شرایط استخوانی و تراکم لازم را داشته باشد و نیاز به پیوند استخوان و یا لیفت سینوس نداشته باشد با استفاده از تکنیک دیجیتال قادر هستیم در یک جلسه کل دندان های فک بالا و پایین بیمار را با ایمپلنت جایگزین نماییم .این نوع درمان نیاز به معاینه و پیش طراحی و برنامه ریزی از قبل است که بتوان مطابق با زملن بندی خاصی کار کاشت ایمپلنت را انجام داد .

با کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال، میتوانم مثل دندانهای طبیعی غذا بجوم؟

روکشهای روی ایمپلنت احساسی شبیه دندان طبیعی به همراه دارند و معمولاً شما حس نمیکنید که در دهان خود ایمپلنت دندانی دارید. ایمپلنتهای دندانی بطور ثابت در استخوان فک باقی میمانند و به شما در جویدن کمک میکنند هر چند اطراف ریشه های دندانی الیاف نازک لیگامان پریودنتال قرار دارند که این الیاف برای دندان طبیعی در تحمل و حسّ فشار کمک کننده هستند، اما در اطراف ایمپلنت این الیاف حضور ندارند بنابراین از دیدگاه علمی، حس فشار و جویدن در مقایسه با دندان طبیعی در ایمپلنت متفاوت خواهد بود.نوع ایمپلنت و روش کاشت آن نیز تفاوتی در عملکرد ان ندارد .در هر حالت کاشت ایمپلنت دیجیتال یا روش سنتی نتایج یکسان خواهد بود.

باورهای غلط در خصوص ایمپلنت دیجیتال:

  • ایمپلنت دیجیتال سرطان است! این مورد غلط است، فلز تیتانیوم مورد استفاده در ساخت ایمپلنت کاملا با بدن انسان سازکار است و مشکل خاصی ندارد
  • عمر ایمپلنت 10 ساله است! این مورد هم غلط است زیرا عمر ایمپلنت معتبر و استانداردبالای 20 سال و حتی می تواند مادام العمر باشد، البته در صورت رعایت نکات بهداشتی و مراقبتی بعد از ایمپلنت
  • ایمپلنت فک و استخوان را از بین میبرد! این مورد هم غلط است زیرا وجود پایه های ایمپلنت به نوعی از تحلیل استخوان فک جلوگیری میکند و به نوعی فلسفه وجودی ایمپلنت فیکس شدند دندان ها و جلوگیری از تحلیل استخوان است
  • با داشتن ایمپلنت نمی توان همه چیز خورد ! اشتباه است زیرا با انجام ایمپلنت شما هر چیزی را حتی آجیل و ته دیگ را هم می توانید بخورید
  • جراحی ایمپلنت درد دارد ! جراحی ایمپلنت در صورت بی حسی و انجام آن توسط متخصص با تجربه دارای در زیادی نیست .در  صورتیکه از درد کاشت ایمپلنت ترس دارید می توانید از طریق بیهوشی یا سدیشن کار کاشت ایمپلنت را انجام دهید.

بنابراین کاشت کلیه ایمپلنت های دیجیتال در مرکز کاشت ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ دارای گارانتی می باشد 

 BENEFITS OF DIGITAL DENTAL IMPLANTS IN TEHRAN

SHORTER PROCEDURE
GET YOUR TEETH FASTER
MORE COMFORTABLE PROCEDURE
FEWER VISITS TO THE DENTIST
SHORT RECOVERY TIME
EXCELLENT OCCLUSION
GREATER PRECISION AND STABILITY

جستجوی کاربران برای این مطالب :

  • بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال
  • قیمت ایمپلنت دیجیتال در تهران
  • مراکز ایمپلنت دیجیتال در تهران
  • دکتر بیرنگ دندانپزشک
  • ایمپلنت دیجیتال در تهران
  • دندانپزشکی دیجیتال در تهران
  • بهترین دکتر ایمپلنت دیجیتال در تهران
  • بهترین مرکز ایمپلنت دیجیتال دندان

سؤالات متداول ایمپلنت دیجیتال در تهران

بله؛ هیچ منع کاشت و استفاده از ایمپلنت دیجیتال برای افراد دیابتی وجود ندارد. بدیهی است که دیابت باید پیش از قراردهی ایمپلنت کنترل شده باشد. بعلاوه ایمپلنتولوژیست برای جلوگیری از خطر عفونت ناحیه پس از درمان ایمپلنت دیجیتال برای شما آنتی بیوتیک تجویز می‌کند.

گاهی اوقات دکتر بیرنگ متخصص پریودنتیست تهران، با توجه به شرایط شما دوره ترمیم ایمپلنت را طولانی‌تر می‌کند؛ یعنی بین زمانی که ایمپلنت در استخوان قرار می‌گیرد تا زمانی که روکش روی ایمپلنت نصب شود، فاصله بیشتری در نظر می‌گیرند.

اینکه برای درمان از ایمپلنت دیجیتال استفاده شود یا ایمپلنت معمولی، بسته به شرایط بیمار مبتلا به دیابت دارد؛ ولی در کل به دلیل خونریزی کمتر و عدم نیاز به جراحی در ایمپلنت دیجیتال، این نوع درمان بیشتر توصیه می شود.

هر دو روش متحرک و ثابت برای پروتزهای متکی بر ایمپلنت به روش دیجیتال کاربرد دارد. پروتزهای متحرک متکی به ایمپلنت راحت تر تمیز می‌شوند، چرا که می‌توانند کاملا از روی ایمپلنت جدا و برداشته شوند. این پروتزها ارزان تر هستند و نیاز به تعداد ایمپلنت کمتری دارند.

در صورتی که میزان از دست رفتن استخوان پیشرفته و زیاد باشد استفاده از پروتزهای متحرک متکی بر ایمپلنت علاوه بر اینکه به جویدن و صحبت کردن کمک خواهند کرد برای بازسازی و برگرداندن نمای طبیعی صورت نیز مؤثر هستند؛ همچنین در این روش از انجام جراحی های پیشرفته جلوگیری می‌شود.

بیشتر افراد، استفاده از پروتزهای ثابت متکی بر ایمپلنت را ترجیح می‌دهند که شاید بهترین راه حل برای جایگزینی دندان‌های از دسته رفته باشد؛ هر چند تمیز کردن این پروتزهای ثابت متکی بر ایمپلنت مشکل می‌باشد و باید با دقت بیشتر انجام شود.

در بیشتر افراد مصرف بیس فسفونات منعی برای استفاده از ایمپلنت‌های دندانی نمی‌باشد. محققان به این جمع بندی رسیدند که نیازی به قطع داروی بیس فسفونات خوراکی پیش از درمان ایمپلنت نیست. البته برای افرادی که از بیس فسفونات‌های تزریقی استفاده می‌کنند نباید جراحی دهان انجام داد.

بنابراین کاشت ایمپلنت به روش دیجیتال به دلیل عدم وجود جراحی و کمترین خونریزی، بهترین گزینه برای افراد مصرف کننده بیس‌فسفونات است.

بله در بیشتر موارد می‌توان از روکش موقتی ثابت یا متحرک استفاده نمود؛ ولی استفاده و یا عدم استفاده از پروتزهای موقتی با تشخیص و نظر دندانپزشک خواهد بود.

یک روکش یا بریج موقتی می‌تواند مستقیما بر روی ایمپلنت نصب گردد و یا از دندان‌های مجاور برای ثابت کردن آن کمک گرفت. استفاده از پروتزهای متحرک گاهی انتخاب بهتری برای بازسازی ناحیه بی دندانی طی دوره ترمیم ایمپلنت خواهد بود.

ما در مرکز فوق تخصصی کاشت ایمپلنت دیجیتال در تهران، با بهره گیری از تکنولوژی دیجیتال، اسکنرهای داخل دهانی و پرینتر سه بعدی، پس از کاشت فوری ایمپلنت دیجیتال در مطب، مطابق با شرایط دندانی شما روکش های موقت دندانی را با استفاده از زرین های پر مقاومت، پرینت کرده و در اختیار شما بیمار عزیز قرار می دهیم.
بنابراین شما با پروتز های موقت مشابه با دندان های خود مطب را ترک خواهید کرد و می‌توانید با در نظر گرفتن نکات بهداشتی تا زمان دریافت روکش نهایی به زندگی روزمره خود ادامه دهید.

پست های مرتبط

14 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • بهاره حقی پور
    6 خرداد 1402 2:37 ب.ظ

    با سلام من مدت زیادی میشه که جای دندانم خالی مانده و طی مراجعه قبلی که به دکتر داشتم به من گفت که لثه ام ضعیف شده. حالا میخواست بدونم که من میتونم جای دندان خالی ام را با روش ایمپلنت دیجیتال پر کنم؟

    پاسخ
    • دکتر احسان بیرنگ
      8 خرداد 1402 1:26 ب.ظ

      سلام سرکار خانم حقی پور عزیز. بله قبل از کاشت ایمپلنت برای بازسازی لثه تضعیف شده، به کمک پودر استخوان که ما به آن پیوند استخوان هم می‌گوییم، بازسازی استخوان و لثه شما انجام می‌شود و بعد از آن تیم تخصصی ایمپلنت ما از روش طراحی دیجیتال دندان برای شما استفاده خواهند کرد. لطفا با شماره: 09101372820 جهت رزرو مشاوره رایگان ایمپلنت دیجیتال در تهران تماس بگیرید.

      پاسخ
      • Aghdas kazemkhani
        22 خرداد 1402 12:33 ب.ظ

        سپاس از آقای دکتر بیرنگ. خیلی عالی بود. من خيلی راضی هستم. اخلاق شان عالی هست. مطب بسیار تمیز و شیک.وسایل بیمار یکبار مصرف و پک جداگانه هر بیمار اطمینان قلب من از پرسنل دکار بود.سپاس

        پاسخ
        • دکتر احسان بیرنگ
          25 خرداد 1402 9:28 ق.ظ

          درود بر شما خانم کاظم خانی عزیز. بسیار از بابت رضایت شما خرسند هستیم. سپاس که نظر خودتان را برای ما ارسال کردید. شاد و پیروز باشید.

          پاسخ
  • اصغر بقایی
    17 خرداد 1402 11:09 ق.ظ

    درود و سلام بر شما دکتر بیرنگ عزیز. من یکی از دوستام به شما مراجعه کرده و ایمپلنت دیجیتال در تهران انجام داده و خیلی راضی بوده
    من یکی از دندونام حدود یک سال پیش به شدت پوسیده شده بود و فقط ریشش مونده بود که مجبور شدم بکشمش و هنوز جاش خالیه
    حالا سوالم اینه که باید من هم مثل دوستم ایمپلنت دیجیتال انجام بدم؟

    پاسخ
    • دکتر احسان بیرنگ
      21 خرداد 1402 11:57 ق.ظ

      درود بر شما جناب بقایی عزیز و محترم.
      خیلی خوشحال هستیم که توانستیم به دوست عزیز شما، بهترین خدمات کاشت دندان در تهران را ارائه بدهیم؛ قطعا سعی ما بر این است که بهترین و تخصصی‌ترین خدمات را هم به خود شما همراه عزیز ارائه کنیم.
      برای شما هم امکان انجام ایمپلنت دیجیتال وجود دارد؛ اما ممکن است مقرون به صرفه نباشد. پس بهتر است برای بررسی تمامی جوانب کار، ابتدا با هم یک جلسه معاینه و مشاوره داشته باشیم تا بتوانیم بر اساس ترجیح و شرایط شما، بهترین گزینه را انتخاب کنیم. مشتاق دیدار شما دوست عزیز هستیم.

      پاسخ
  • درود دکتر بیرنگ عزیز. آیا شما انواع روش های طراحی لبخند دیجیتال را در تهران انجام میدید؟ ممنون میشم نوعهایی که انجام میدید را با قیمتش بفرمایید.

    پاسخ
    • دکتر احسان بیرنگ
      14 مرداد 1402 9:41 ق.ظ

      سلام و درود وقت بخیر. بله ما در کلینیک انواع روش های طراحی لبخند دیجیتال در شمال تهران را برای مراجعه کنندگان عزیز انجام می‌دهیم.
      انواع این روش ها شامل موارد زیر می‌شود که قیمت دقیق هرکدام بعد از معاینه و بررسی دندان‌های شما، تعیین می‌شود:
      طراحی لبخند هالیوودی Hollywood Smile
      طراحی لبخند با لمینت های بدون تراش
      سرامیک ونیر یا لمینت های با تراش
      لمینت های کامپوزیتی Composite Laminate
      روکش های زیرکونیا و روکش های کریستالی

      پاسخ
  • f.nosratiiiiiiiiiiii
    12 مرداد 1402 0:36 ق.ظ

    طراحی لبخند دیجیتال در تهران برای چه مواردی انجام میشه؟

    پاسخ
    • دکتر احسان بیرنگ
      14 مرداد 1402 9:42 ق.ظ

      سلام وقت بخیر. معمولاً طراحی لبخند دیجیتال در تهران در صورت وجود مشکلات دندانی مانند: داشتن دندان‌های کوتاه، لبخند لثه‌ای نامناسب، کج شدن و نامرتبی خفیف دندان‌ها، لب پر شدن و شکستگی دندان‌ها، زرد شدن و تغییر رنگ دندان‌ها استفاده می شود.

      پاسخ
  • یزدان پناه
    4 مهر 1402 9:40 ق.ظ

    سلام آقای دکتر.شرایط اقساطی هم انجام می دهید؟ اگر بله به چه صورتی هست.ما که از شهرستان میاییم و اسکان نداریم اولویت نوبت داریم؟ یک روزه معاینه و جراحی انجام میشه؟آیا یه سری معاینات رو میتونیم مجازی انجام بدیم که در موردش شما نظر بدید که صرفه جویی در زمان داشته باشیم؟

    پاسخ
    • دکتر احسان بیرنگ
      5 مهر 1402 10:22 ب.ظ

      سلام دوست عزیز بله برای انجام ایمپلنت دیجیتال در تهران شما می توانید از طریق راه های ارتباطب با ما در تماس باشید . از طریق مشاوره انلاین با دکتر بیرنگ شرایط کلی شما بررسی میشه و راهنمایی های لازم برای زمان درمان برای شما انجام خواهدشد. در صورتیکه شما شرایط سیستمیک مناسب و شرایط استخوانی کافی را داشته باشید با یک جلسه کار کاشت برای شما انجام خواهد شد لطفا از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید از شروع تا پایان در کنار شما خواهیم بود

      پاسخ
  • الهام شکارچی
    21 مهر 1402 11:40 ق.ظ

    آقای دکتر من مادرم چند سال هست که کامل از دندان مصنوعی استفاده می کنند تا حدودی هم لثه هایش تحلیل رفته و با این دندان های خیلی اذیت است
    آیا ایشان می توانند کل دندان هایشان را بر روی ۴ ایمپلنت ثابت فیکس کنند و مورد دیگر اینکه ما تهران نیستم اما می خواهیم حتما توسط شما ایمپلنت دیجیتال انجام شود
    آیا بدون مراجعه حضوری امکان معاینه هست؟ تا در زمان مراجعه مستقیم جراحی ها و ایمپلنت ها گذاشته شود؟
    ممنونم
    برای پرداخت هزینه های معاینه غیرحضوری و بررسی عکس ها و … هم هیچ مشکلی ندارم

    پاسخ
    • دکتر احسان بیرنگ
      21 مهر 1402 11:45 ق.ظ

      سلام دوست عزیز بله شما میتوانید با ارسال عکس های مورد نیاز و عکس از وضعیت فعلی دندان ها با مرکز ایمپلنت دکتر بیرنگ مشورت کنید . امکام مشاوره غیر حضوری وجود دارد و میتوانیم با استفاده از ایمپلنت دیجیتال all on 4 کار تبدیل دندان مصنوعی متحرک به ثابت را انجام دهیم شما میتوانید از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات تازه
خدمات تخصصی