انواع ایمپلنت سوئیسی

بهترین برندهای ایمپلنت سوئیسی در مرکز ایمپلنت دکتر بیرنگ در تهران
مقالات
بدون دیدگاه

ایمپلنت سوئیسی یکی از برند های مطرح ایمپلنت است که در تهران و به طور کلی در ایران مورد نظر بیشتر مراکز کاشت ایمپلنت قرار دارد.  ایمپلنت سوئیسی همانند برندهای مطرح حوزه ساعت و پنیر سوئیسی از استقبال ویژه‌ای در جهان بهره‌مند‌است.
برندهای سوئیسی ایمپلنت یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های مورداستفاده ایمپلنت در جهان هستند که ما در مرکز فوق تخصصی کاشت ایمپلنت در تهران به مدیریت دکتر احسان بیرنگ از آن در کاشت ایمپلنت دیجیتال استفاده می کنیم. ایمپلنت‌های سوئیسی علاوه بر استفاده از بهترین متریال‌های روز دنیا دارای تنوع زیادی هم می‌باشند که در این مقاله به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

انواع ایمپلنت های سوئیسی

می‌دانیم که یکی از بهترین آیتم‌ها در جایگزینی دندان‌های ازدست‌رفته، استفاده از ایمپلنت است و ماندگاری آن به عوامل متعدد وابسته است که از مهم‌ترین آن‌ها جنس مورداستفاده و برند آن در کاشت ایمپلنت می‌باشد.
اگر در کاشت ایمپلنت علاوه بر تخصص لازم دندان‌پزشک و رعایت بهداشت دندان از طرف بیمار، از برند خوبی هم استفاده شود، طول عمر ایمپلنت بسیار زیاد خواهد بود. در مقالات قبلی به بررسی ایمپلنت کره‌ای، ایمپلنت آمریکایی و ایمپلنت آلمانی پرداخته‌ایم، در ادامه به بررسی ایمپلنت سوئیسی می‌پردازیم. درصورتی‌که اطلاعات بیشتری در خصوص نوع ایمپلنت‌های مصرفی در مرکز ایمپلنت دکتر بیرنگ در شمال تهران و همچنین قیمت ایمپلنت دارید، می‌توانید با ما در تماس باشید.

کیفیت ایمپلنت چقدر اهمیت دارد؟

امروزه ایمپلنت در کشورهای مختلف تحت لیسانس‌ها و تکنولوژی‌های مختلف ساخته می‌شود و با نام آن کشور شناخته می‌شوند مثلاً ایمپلنت‌هایی که در کشور سوئیس ساخته می‌شوند به ایمپلنت سوئیسی شهرت دارند.
در بیشتر مراکز کاشت ایمپلنت و کنار ایمپلنت‌های کره‌ای، آلمانی و آمریکایی، ایمپلنت‌های سوئیسی هم به‌عنوان گزینه‌های برتر جهت کاشت ایمپلنت به بیمار پیشنهاد می‌شود. یکی از دلایل آن استفاده از بهترین متریال تیتانیوم در ساخت ایمپلنت دندانی و همچنین تکنولوژی پیشرفته در ساخت ایمپلنت می‌باشد.

انواع ایمپلنت سوییسی

هر کشور سازنده به نام برند خود ایمپلنت هایی را می سازد که طبق متریالی که در این نوع ایملنت ها استفاده مش شود انواع مختلفی دارد. انواع ایمپلنت سوییسی عبارتند از:

  • ایمپلنت سویسی Thommen Medical
  • ایمپلنت سوئیسی اشترومنStraumann
  • ایمپلنت سوئیسی Nobel Biocare
  • ایمپلنت سوئیسی SPI
  • ایمپلنت سوئیسی SMI
  • ایمپلنت سوئیسی SIC
  • ایمپلنت سوئیسی بایودنتال Biodental Implant
  • ایمپلنت سوئیسی Ihdeh
  • ایمپلنت سوئیسی TRT

ایمپلنت سویسی Thommen Medical

ایمپلنت Thommen Medical از برجسته‌ترین برندهای سوئیسی است. این شرکت از سال 1975 میلادی شروع به کار کرده‌است و بیش از 33 سال قدمت دارد. این شرکت همواره از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی روز در ساخت انواع ایمپلنت دندانی استفاده کرده‌است.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن Straumann

یکی از برندهای مطرح ایمپلنت سوئیسی که در کشور ما نیز شهرت فراوان دارد، برند اشترومن سوئیس می‌باشد. این شرکت با اتکاء بر علم جدید و پژوهش‌های به‌روز از طرف متخصص به نام این حوزه، همواره در حال تولید مدل‌های جدید از ایمپلنت با سازگاری بیشتر و کارایی بالاتر هستند. همچنین در حوزه طراحی نرم‌افزارهای مورداستفاده در کاشت ایمپلنت دیجیتال و طراحی راهنمای جراحی در کاشت ایمپلنت‌های فوری و تک‌جلسه‌ای نیز فعالیت دارد.

به نقل از دکتر احسان بیرنگ متخصص ایمپلنت دیجیتال درشمال تهران:

اگر شما هم به دنبال برند معتبر و قابل‌اعتماد جهت کاشت ایمپلنت هستید، ما برند اشترومن سوئیس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از مزیت‌های این نوع ایمپلنت می‌توان به سازگاری بیشتر با استخوان، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا، کیفیت بالای تیتانیوم مورداستفاده و کاهش زمان درمان اشاره نمود.

ایمپلنت سوئیسی اشترومن Straumann

ایمپلنت سوئیسی Nobel Biocare

این شرکت در سال 2002 در زوریخ سوئیس تأسیس شد و یکی از تولیدکنندگان برجسته در ساخت ایمپلنت‌های دندانی بر پایه CAD/CAM می‌باشد.

ایمپلنت سوئیسی Nobel Biocare

ایمپلنت سوئیسی SPI

این برند ایمپلنت سوئیسی رتبه A از سازمان بهداشت جهانی را دارد. یکی از مزایای این نوع ایمپلنت استفاده از مواد اکتیو در ساخت این نوع ایمپلنت است که طول زمان درمان و جوش‌خوردن ایمپلنت با بافت سخت استخوانی را تا 45 روز کاهش می‌دهد.

ایمپلنت سوئیسی SMI

این شرکت سوئیسی در شهر ژنو سوئیس قرار دارد و طیف وسیعی از ایمپلنت‌های دندانی را تولید می‌کند. این نوع ایمپلنت از پایداری و سازگاری خوبی در کاشت بهره‌مند‌است.

ایمپلنت سوئیسی SIC

علاوه بر ایمپلنت اشترومن که در ایران مورد استقبال فراوان می‌باشد، برند سوئیسی SIC هم از شهرت بالایی برخوردار است. نوع طراحی این ایمپلنت ها شباهت زیادی به ایمپلنت‌های کره‌ای دارد. این نوع ایمپلنت را در رده ایمپلنت‌های اقتصادی در نظر می‌گیرند. اگر شما در شهر تهران به دنبال انجام ایمپلنت اقتصادی یا به نوعی ایمپلنت ارزان هستید، استفاده از برند SIC یکی از پیشنهادات ما به شما است.

ایمپلنت سوئیسی SIC

ایمپلنت سوئیسی بایودنتال Biodental Implant

این ایمپلنت هم یکی دیگر از انواع ایمپلنت‌های سوئیسی است که سهم کوچکی را در بازار ایمپلنت جهانی دارد. چون سابقه تولید این برند نسبت به دیگر برندها کمتر است، از استقبال کمتری بهره‌مند‌است ولی در کل نتایج آن قابل‌قبول بوده‌است.

ایمپلنت سوئیسی Ihdeh

این برند به نام «ایده» شناخته شده‌است. این برند نسبت به دیگر برندهای ایمپلنت سوئیسی از هزینه کمتری برخوردار است و دارای 4 نمایندگی در اروپا و 45 نمایندگی در سراسر دنیا دارد. این نوع ایمپلنت را می‌توان در نوع کاشت ایمپلنت All on 4 و همچنین ایمپلنت‌های زاویه‌دار با تیلت استاندارد هم مورداستفاده قرار داد.

ایمپلنت سوئیسی TRT

ایمپلنت TRT نیز یکی دیگر از انواع ایمپلنت‌های سوئیسی است که در ایران علاوه بر ایمپلنت SIC و اشترومن مورد اقبال است و از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

قیمت ایمپلنت سوئیسی در مرکز فوق تخصصی ایمپلنت تهران

اگر شما بیمار عزیز جهت کاشت ایمپلنت به دنبال ایمپلنت باکیفیت هستید می‌تواند از ایمپلنت‌های سوئیسی که در بالا اشاره کردیم استفاده کنید، قطعاً قیمت ایمپلنت سوئیسی نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار از قیمتی بالاتری برخوردار است.
جهت اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت ایمپلنت سوئیسی و دیگر برندهای ایمپلنت کره‌ای، آمریکایی، آلمانی می‌توانید با مرکز ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ در شمال تهران مراجعه نمایید.
قطعاً استفاده از برندهای مختلف ایمپلنت هزینه‌های متنوعی را خواهد داشت که ما در جلسه معاینه کلیه این اطلاعات را با شما در میان خواهیم گذاشت.
شما بیمار عزیز در شهر تهران و حتی دیگر شهرهای ایران ازجمله ایلام، سیستان و بلوچستان، تفرش و کرج و … می‌توانید جهت کاشت ایمپلنت در یک جلسه به‌صورت فوری و استفاده از تکنولوژی دیجیتال ایمپلنتولوژی، به مرکز فوق تخصصی ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ مراجعه نمایید.
ما در این مرکز بر مبنای تکنیک‌های جدید ایمپلنت دیجیتال All on 4، All on X، All on 6 خدمات ویژه‌ای را در حوزه کاشت ایمپلنت فوری به شما عزیزان ارائه می‌نماییم.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات تازه
خدمات تخصصی