کاشت ایمپلنت تک واحد به روش دیجیتال

کاشت ایمپلنت تک واحد به روش دیجیتال

درمان کاشت ایمپلنت برای خانم‌های جوان خصوصا در سنین ٣٠ الی ٤٠ سال یک درمان همراه با ترس و اضطراب است. ولی ما در مرکز فوق تخصصی ایمپلنت دکتر احسان بیرنگ در تهران و با استفاده از تکنیک ایمپلنت دیجیتال، این اضطراب را به حداقل رسانده‌ایم و با بهترین کیفیت و در کوتاه‌ترین زمان کار کاشت دندان‌های شما را از یک دندان تا کاشت دندان فول فک انجام می‌دهیم.
پس با بررسی یک کیس در این مورد با ما همراه باشید.

بیمار خانمی جوان هستند، حدودا ٣۵‌ساله که دندان خود را در آسیاب کوچک بالا سمت راست از دست داده‌اند. در ناحیه‌ی بی‌دندانی دندان نهفته‌ای وجود دارد که بیمار تمایلی به خارج‌سازی دندان ندارد و تمایل به خارج کردن این دندان با استفاده از ارتودنسی داشتند؛ لذا برای ایشان طرح درمان یک عدد ایمپلنت انجام شد.

ایمپلنت تک واحد دندان به روش دیجیتال

دوستان عزیز یک نکته طلایی را فراموش نکنید! گا‌ها حتی یک دندان ایمپلنت ساده نکته‌ای بسیار مهم دارد و ممکن است بسیار‌بسیار حساس و دقیق و بسیار تخصصی باشد، از‌جمله این بیمار عزیز ما! چراکه در ناحیه ایمپلنت یک دندان نهفته داشتند و باید به شکلی کاشت ایمپلنت انجام می شد که با دندان نهفته برخورد نکند در این حالت باید دندان را اصطلاحا بای پس کنیم و از کنار دندان رد شود.

نوبت دهی آنلاین ایمپلنت دیجیتال دکتر احسان بیرنگ

در نتیجه همانطور که در فیلم و عکس‌ها ملاحظه می‌کنید از بیمار اسکن دهانی تهیه کردیم و بعد از آن رادیوگرافی سه بعدی CBCT و در محیط نرم‌افزار اگزوکد که در فیلم ملاحظه میکنید برای ایشان سرجیکال گاید یا راهنمای جراحی طراحی شد و بعد با توجه به اینکه بافت لثه ایشان بسیار بافت خوب و مقاومی بود و از بافت با‌کیفیتی برخوردار بود با تکنیک پانچ بدون برش و با حداقل زخم، درمان جراحی ایشان را در یک جلسه انجام دادیم.

همانطور که ملاحظه می‌فرمائید در عکس بعد از جراحی ایمپلنت دقیق و بصورت مهندسی شده و می‌لیمتری از کنار دندان نهفته رد شده است و هیچگونه برخوردی با آن ندارد و لثه هم همانطور که در عکس مشاهده می‌فرمایید به‌هیچ‌عنوان بخیه یا برشی ندارد و فقط با تکنیک پانچ و بعد از آن هم، بلافاصله بعد از جراحی بسته شد و بدون هیچگونه درد و ناراحتی بیمار مطب ما را ترک کرد.

طراحی سرجیکال گاید ایمپلنت تک واحدبنابراین استفاده از تکنیک دیجیتال ایمپلنتولوژی در درمان این کیس بسیار موثر بود. دراین درمان با استفاده از نرم‌افزار کامپیوتری اگزوکدتوانستیم درمان وسیعمان را از ١٠٠ به ١٠ برسانیم، یعنی در حالت کاشت ایمپلنت به‌صورت سنتی، لازم بود که حتما لثه را برش بدهیم، لثه را کنار بزنیم، ناحیه دندان نهفته را بد‌انیم و بعد دریل کنیم و ایمپلنت را بگذاریم.

ولی با کمک دندان‌پزشکی دیجیتال بدون هیچ برش بافت، کنار زدن، و هیچگونه جراحی سخت، خیلی راحت و دقیق از طریق راهنمای جراحی، ایمپلنت را قرار دادیم. درمان جراحی ایمپلنت با کمک تکنیک دیجیتال، عوارض بعد از جراحی را کم‌می کند، دقت جراحی را بالا می‌برد و سرعت کار را به طبع بالا می‌برد.

کاشت ایمپلنت تک واحد به روش دیجیتال

خصوصا در افرادی که در ناحیه‌های حساس دندانی مثل ناحیه قدامی به هر دلیل دچار از‌دست‌رفتن دندان خود شده‌اند و تاثیر زیادی در لبخند آنها گذاشته است و جایگاه اجتماعی آنها هم به خطر افتاده است، درمان ایمپلنت دیجیتال یک درمان فوری و نهایی در جهت جایگزینی سریع دندان از دست رفته خواهد بود.
پس اگر شما دوست عزیز هم به‌دنبال جایگزینی دندان از دست رفته خود در کمترین زمان ممکن هستید درشهر تهران و حتی در دورترین شهر‌های کشور، می‌توانید از طریق شماره با دکتر احسان بیرنگ فوق تخصص ایمپلنت دیجیتال در تهران، اولین قدم در درمان دندان‌های خود را بردارید.

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات تازه
خدمات تخصصی